Φαίνεται
ότι έχουν ξεχωριστό ενδιαφέρον οι αναρτήσεις της ΕΟΠΕ στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ που αφορούν
τις αγορές ρούχων για τις Εθνικές ομάδες (εδώ, εδώ και εδώ).
Ο
Γιώργος Καραμπέτσος στη συνέντευξη του στο ΑΠΕ ισχυρίστηκε ότι εξασφάλισε
πλήθος έμμεσων και άμεσων χορηγιών και ότι «έχει
γνώσεις διοίκησης και οργάνωσης, μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων και φυσικά
πολύ χρόνο στη διάθεσή του».
Τίποτα
από όλα αυτά δεν τον βοήθησε να βρει μία
εταιρεία να προσφέρει ρούχα στις Εθνικές ομάδες, που σύμφωνα με τον ίδιο
είναι σε ανοδική τροχιά; Από τις τόσες εταιρείες ρούχων που κινούνται στον
Ελληνικό χώρο, δεν ενδιαφέρεται καμία να διαφημιστεί μέσω των Εθνικών ομάδων;
Το τμήμα
marketing που «αναδιοργάνωσε» ο Γιώργος Καραμπέτσος δεν μπορεί να βρει μία
εταιρεία ρούχων που να ενδιαφέρεται να ενισχύσει τη θέση της στην ελληνική
αγορά, κάνοντας χορηγία την αθλητική ένδυση στις εθνικές ομάδες και
διαφημιζόμενη ανάλογα.
Έτσι,
παρά το πλήθος χορηγιών (!), την υποτιθέμενη ανοδική τροχιά, την
«αναδιοργάνωση» του τμήματος marketing και τις προσωπικές γνώσεις διοίκησης (!), οργάνωσης (!),
μάρκετινγκ (!) και δημοσίων σχέσεων (!), τα ρούχα πρέπει να πληρώνονται.
Υπάρχει κάποια απάντηση;