Το
ζήτημα της χορηγίας που εξασφάλισε για την ΕΟΠΕ εταιρεία marketing και που για
μια ακόμη φορά πρώτη Η ΔΙΚΗ αποκάλυψε και ανάδειξε, είχε ως αποτέλεσμα να
οδηγηθεί η διοίκηση της Ομοσπονδίας σε εσπευσμένη ανακοίνωση με γνωστοποίηση
του ονόματος του χορηγού (ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ) που θα(ξανα) είναι η χορηγός των
Εθνικών ομάδων μετά από 13 χρόνια.
Παρόλο
που πρόκειται, όπως περιγράψαμε σε προηγούμενη αναφορά μας, για μια θετική
εξέλιξη, μετά τα τρία πέτρινα χρόνια του Γιώργου Καραμπέτσου και στον τομέα των
χορηγιών, η διοίκηση της ΕΟΠΕ απέφυγε να αναφερθεί επί της ουσίας στη χορηγία
και στο ύψος της, θέλοντας προφανώς να την διαχειριστεί επικοινωνιακά σε
επόμενο χρόνο.
Βέβαια,
κάποια φιλικά και αβανταδόρικα προς τη διοίκηση μέσα ενημέρωσης παρουσίασαν τη
συγκεκριμένη συμφωνία ως σταθμό για το Ελληνικό βόλεϊ, αξιοποιώντας τη βαρύτητα
του ονόματος του χορηγού και όχι το μέγεθος και τις πραγματικές διαστάσεις της
χορηγίας.
Αν
επαληθευτεί το δημοσίευμα (θυμηθείτε εδώ) ότι το ποσόν της χορηγίας είναι
€100.000, για τις Εθνικές ομάδες ανδρών και γυναικών, και αφαιρεθούν η εφορία
και το ποσοστό προμήθειας της εταιρείας marketing μετά την ευόδωση της
συνεργασίας, το τελικό ποσόν που θα μπει στο ταμείο της ΕΟΠΕ είναι περίπου
€60.000, μικρότερο κατά τουλάχιστον €20.000 από αυτό που μπήκε στο ταμείο της
από την αντίστοιχη χορηγία της ΣΤΟΙΧΗΜΑΝ.
Επιπλέον,
θα πρέπει να αφαιρεθεί το κόστος της πρόσληψης συνεργάτη (ως υποχρέωση;)
ταυτόχρονα με τη χορηγία, και όχι εξ αρχής, όπως θα άρμοζε σε μια οργανωμένη
προσπάθεια εύρεσης πόρων, μιας Ομοσπονδίας, της οποίας η χορηγία θα προέκυπτε
ως αποτέλεσμα.