Η
αξία ενός αθλήματος πηγάζει από την ανάγκη να εμπνέει, να συσπειρώνει, να
αξιοποιεί τις δεξιότητες, στο χώρο και στο χρόνο, να αναδεικνύει τη συμμετοχή
και την αγάπη των αθλητών που αγωνίζονται και των φιλάθλων που το
παρακολουθούν.
Το
snowvolley ως άθλημα που η ΕΟΠΕ βιάστηκε να υιοθετήσει, ακολουθώντας την
έμπνευση των «φωστήρων» της CEV, δεν στοιχειοθετεί τους παραπάνω όρους, αφού
επιπλέον προωθείται σε μια χώρα παραγνωρίζοντας το γεγονός, ότι έχει εννέα
μήνες το χρόνο ήλιο.
Είναι φανερό ότι
η απόπειρα αυτή, δεν έχει σχέση με το βόλεϊ και κυρίως με τον κοινωνικό ιστό
και τη δυναμική που αυτό εκφράζει. Το παιγνίδι στο χιόνι θα μπορούσε να
είναι η διασκέδαση μιας ελίτ, αρκεί να το πλήρωνε από τη τσέπη της.
Αναφερόμαστε
περισσότερο σε μια ατραξιόν που μπορεί
να γίνει μόνο στα χιονοδρομικά κέντρα της χώρας μας, ένα πρωτάθλημα που διαρκεί
δυο ημέρες και δημιουργεί πρωταθλητές που ανακηρύσσονται μέσα από τρεις αγώνες.
Δεν είναι τυχαίο ότι η ΕΟΠΕ για να στηρίξει το εγχείρημα αναζητά αθλητές από το χώρο της μόδας και της «ομορφιάς», μανεκέν, παλαίμαχους αθλητές άλλων αθλημάτων και
ανθρώπους της επικαιρότητας.
Ο
πραγματικός λόγος αυτού του show στα χιόνια, είναι οι χειμερινές διακοπές του Γιώργου Καραμπέτσου και της
ευρύτερης παρέας του. Θα συρρεύσουν οι γνωστοί «τζαμπατζήδες» όπου θα
απολαύσουν τη θαλπωρή και τη ζεστασιά της δωρεάν φιλοξενίας αδιαφορώντας επί
της ουσίας να παρακολουθήσουν το θέαμα μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά τους.
Το
κακό στη υπόθεση snowvolley, είναι ότι τόσο η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι χορηγοί
και όσοι είναι αρωγοί σε αυτή τη φιέστα, είναι
επί της ουσίας πόροι που στερείται το άθλημα και λειτουργούν σε βάρος των
πραγματικών αναγκών του, αφού σπαταλούνται χωρίς αντίκρισμα.
Είχαμε
περιγράψει με λεπτομέρειες την ανακάλυψη του snowvolley και την εμπλοκή της
ΕΟΠΕ στην ανάληψη της 1ης διοργάνωσης (δείτε εδώ, εδώ και εδώ).
Το
δυστύχημα είναι ότι για τους διοικούντες την ΕΟΠΕ και το Γιώργο Καραμπέτσο,
πέραν της απόλαυσης των χειμερινών διακοπών, η αποτίμηση του κέρδους για το
άθλημά μας είναι στην καλύτερη περίπτωση, η προβολή της είδησης και της
συγκεκριμένης διοργάνωσης σε κάποιο τηλεοπτικό πρωινάδικο.