Τη
συνεργασία με εταιρεία Marketing γνωστοποίησε η ΕΟΠΕ με ανάρτησή της στη
ΔΙΑΥΓΕΙΑ (Δείτε εδώ). Η συνεργασία με τη συγκεκριμένη εταιρεία προϋπάρχει με το
τμήμα Beach Volley, εδώ και δεκαετίες.
Δεν
γνωρίζουμε αν η ανάρτηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ επικαιροποιεί και διευρύνει την υπάρχουσα
συνεργασία ή πρόκειται για νέα συμφωνία.
Αν η
συγκεκριμένη ανάρτηση αφορά νέα συνεργασία θα ήταν σκόπιμο και δεοντολογικά
ορθό να είχε προηγηθεί πρόσκληση ενδιαφέροντος υπό μορφή διαγωνισμού. Γιατί
αποκλείστηκε η πιθανότητα κάποιας καλύτερης προσφοράς;
Όσον
αφορά το περιεχόμενο της συνεργασίας ενώ είναι ξεκάθαρο ότι η εταιρεία θα
παίρνει ποσοστό 20% από όποια χορηγία φέρνει στην ΕΟΠΕ, οι χορηγίες σε είδος
(που είναι οι συχνότερες), θα κρίνονται κατά περίπτωση, όπως γράφει η απόφαση.
Αλήθεια
τι σημαίνει αυτό; Πως θα κοστολογείται η χορηγία σε είδος; Θα επιστρέφει σε
είδος το 20% στην εταιρεία Marketing; Μήπως, τελικά, η ΕΟΠΕ θα πληρώνει σε χρήμα, χορηγίες που λαμβάνει σε είδος;
Τα
δικά μας, δικά μας και τα δικά σας, πάλι, δικά μας; Τις απαντήσεις για άλλη μια
φορά καλείται να δώσει η διοίκηση της ΕΟΠΕ και ο Γιώργος Καραμπέτσος.