Παρασκευή 22 Μαρτίου 2019

Για μια φωτογραφία μόνο…

Η αδυναμία διοργάνωσης ακόμα και των πρωταθλημάτων νεανίδων και εφήβων, που θα διεξαχθούν στην ίδια πόλη, σε διαφορετικά γήπεδα, αλλά τις ίδιες ώρες, χωρίς να δείξει στοιχειώδη σεβασμό στην προσπάθεια των αθλητών -τριών,  δεν πτοεί το προεδρείο της ΕΟΠΕ που «εκμεταλλεύεται»  την περίσταση για να εκδράμει στη Θεσσαλονίκη (Δείτε εδώ).

Το ίδιο πρόχειρα και ευκαιριακά συνεχίζει να πορεύεται ο Γιώργος Καραμπέτσος επιλέγοντας επικοινωνιακά τεχνάσματα και επιστρατεύοντας μακιγιέρ και φωτογράφους, στην αέναη προσπάθεια να δείχνει ότι παράγει έργο, εμφανιζόμενος ο ίδιος και ένας μικρός περίγυρός του, ως σκληρά εργαζόμενοι για το καλό του βόλεϊ.

Σε αυτό το πλαίσιο, προκειμένου να αποκρύψει την απουσία σχεδίου, χρησιμοποιεί ακόμη και τα σχολεία, για την επίτευξη των στόχων του. Αναφερόμαστε στην ονομαζόμενη «επιχείρηση ενημέρωσης» των γυμναστών των σχολείων, για την προώθηση του αθλήματος στους μαθητές.

Στην ουσία είναι άλλη μια κίνηση με καθαρά επικοινωνιακό χαρακτήρα. Ο αποσπασματικός τρόπος με τον οποίο επιχειρείται η προσέγγιση, οι περιοχές που επιλέγονται χωρίς σχέδιο και καταγραφή, οι προπονητές που επιστρατεύονται απλά για να δικαιολογείται η απόσπασή τους, το επιφανειακό γνωστικό περιεχόμενο της παρέμβασης, η έλλειψη ανατροφοδότησης από τους μαθητές, τους γυμναστές και τα σχολεία, η μη ανανέωση της επαφής με τα ίδια σχολεία για να ελεγχθεί η αποτελεσματικότητα της αρχικής προσέγγισης, η μη τήρηση στοιχείων και δεδομένων από τις επισκέψεις, η αδυναμία να δοθούν εξοπλισμός, βοηθητικά μέσα ή οπτικό υλικό χαρακτηρίζουν την τακτική των επισκέψεων στα σχολεία.

Το εγχείρημα δεν αποτελεί μέρος ενός στρατηγικού σχεδιασμού που θα αφορούσε τα σχολεία της επικράτειας, ή ακόμη μιας πιλοτικής εφαρμογής του σε συγκεκριμένα σχολεία, που τα αποτελέσματα θα κριθούν και θα αξιολογηθούν με τη προοπτική μιας γενικευμένης εφαρμογής ενός προγράμματος.

 Όταν ο στόχος της προώθησης του αθλήματος στα σχολεία είναι αυτοσχέδιος, χωρίς περιεχόμενο και υλοποιείται μέσα από μια αναμνηστική φωτογραφία και κυρίως με τη δημοσιοποίησή της τότε και η αμφιβολία που δημιουργεί το εγχείρημα μετατρέπεται σε βεβαιότητα για το δυσοίωνο μέλλον μας.