Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018

ΑΣΟΡΤΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ

Άλλο ένα δείγμα γραφής, ενδεικτικό της δημοσιογραφικής επάρκειας, της στρατευμένης και a la carte δημοσιογραφίας (από τα «μέσα» και τους «έγκριτους» δημοσιογράφους) είναι η απόκρυψη της επίσκεψης των εργαζομένων και διοικητικών στελεχών της ΕΣΠΑΑΑ, στον ΓΓΑ κ Ιούλιο Συνοδινό.

Μια συνάντηση που πραγματοποιήθηκε πριν μερικές ημέρες και αμέσως μετά τις απειλές που εκτόξευσε ο Γιώργος Καραμπέτσος εναντίον των εργαζομένων των Ενώσεων ότι κινδυνεύουν με στάση πληρωμών, με πρόσχημα μια δικαστική διεκδίκηση σε βάρος της ΕΟΠΕ (Δείτε εδώ την αναφορά μας).

Το κακοστημένο show των απειλούμενων πτωχεύσεων πραγματοποιήθηκε σαν να συνέβαινε για πρώτη φορά κάτι τέτοιο, ενώ όλοι γνωρίζουν, ότι αποτελεί την καθημερινότητα της ΕΟΠΕ από την κληρονομιά που άφησε ο Θανάσης Μπελιγράτης.

Οι εργαζόμενοι από τη πλευρά τους κινητοποιήθηκαν για να εξασφαλίσουν την μισθοδοσία τους από τους θεατρινισμούς και τις δεύτερες σκέψεις του Γιώργου Καραμπέτσου.

Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που προσφεύγουν στη ΓΓΑ (έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν), όταν θεώρησαν ότι κινδύνευε η ομαλή καταβολή της μισθοδοσίας τους.

Τότε είχε δοθεί δημοσιότητα στο θέμα και προβλήθηκε η συνάντηση και το δίκαιο του αιτήματος, οι εργαζόμενοι της ΕΟΠΕ και των Ενώσεων να είναι ίσοι όχι μόνο απέναντι στις υποχρεώσεις, αλλά και στα δικαιώματα.

Τότε τα δημοσιογραφικά site έπραξαν το καθήκον τους προβάλλοντας την είδηση. 

Τώρα; Σήμερα οι δημοσιογράφοι, τα γνωστά «παλληκάρια της φακής», επέλεξαν τη σιωπή. 

Δεν βρήκαν να γράψουν μια λέξη για το συγκεκριμένο γεγονός της συνάντησης και επιμελώς το απέκρυψαν για να μη «χαλάσει» η εικόνα της διοίκησης του Γιώργου Καραμπέτσου που έχουν αναλάβει εργολαβικά τη προστασία της. 

Αντ’ αυτού, θυμήθηκαν το τραπέζωμα του αποθανόντα Ελληνοαμερικάνου επιχειρηματία Άλεξ Σπανού στην ελληνική αποστολή της Εθνικής ομάδας Ανδρών και το παρουσίασαν με ονοματεπώνυμο, λες και έδιναν διαπιστευτήρια σε κάποιους για το δημοσίευμα και την προβολή του.

Ας μην απορούμε γιατί και οι «έγκριτοι» είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση του αθλήματος και της σημερινής του κατάστασης. Ασορτί της εικόνας του και των παθογενειών του.